Proč on

Sunday, November 28, 2010

28.12.2009

Proč jsem si vybrala zrovna jeho?
Proč radši nežiju podle sebe?
Proč jsem svůj život přenechala jemu?


Asi si myslíte, co je to za podivné otázky? Je ta holka normální? Co to má za kecy? O kom je vlastně řeč?
Ups- další otázky xD

Dobře … myslím, že bych měla začít vysvětlovat … =)

ON je pro mě vším. Bez něho bych si život nedokázala představit. Je to můj opravdu nejlepší přítel, kterému se můžu se vším svěřit. Nikdy by mě neopustil. Když brečím já- brečí i on. Když se raduji- raduje se i on. ON, ale samozřejmě chce být nejlepší přítel každého a to zvládne jen proto, že pro něj není nic nemožné. Je to Ježíš.
Mluví se mnou pomocí mých myšlenek. Uznávám, někdy je velice těžké rozpoznat, jestli to ke mně opravdu mluví On nebo jen já sama.
Můžu ale říct, že za pocit pokoje a za pocit, že jsem pro někoho důležitá, odevzdání mého života jemu, stojí.

Jeden evangelista jednou napsal: ,, Celý život je obchod! Vybereš-li si následování Boží vůle, možná o něco přijdeš, ale to, co tím získáš, bude MNOHEM LEPŠÍ!“ (Dudley Hall) Proto si myslím, že i když si následování Boha nevyberete, činíte vlastně také obchod. Je jen na vás, kam váš život bude směřovat a co svým ,,obchodem“ získáte. Mnoho nevěřících si myslí, že křesťanství je jen o zákazech, odříkávání si, že si křesťan nemůže pořádně užívat života. Ale opak je pravdou, jak Hall řekl: „možná o něco přijdeš, ale to, co tím získáš, bude MNOHEM LEPŠÍ!“. A to si nikdo moc neuvědomuje, protože to nevěřící nezažili.
Další věc, proč jsem si Ježíše vybrala je ta, že mi pomáhá v nejrůznějších těžkých chvílích. Bůh nám připravuje zkoušky, aby vyzkoušel naší víru, ale není žádná zkouška, kterou bychom nezvládli (s jeho pomocí) překonat. V Bibli se píše: ,,Všechno mohu v Kristu, který mi dává sílu“ Filipským 4,13.
Máme taky jistotu, že se Bůh nezmění, že se mu za čas neomrzí se o nás starat, protože ,,Ježíš Kristus je tentýž včera, dnes i navěky.“ Židům 13,8

Tak proto jsem si vybrala zrovna jeho.
Proto radši žiju podle něj.
Proto jsem svůj život přenechala jemu.


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥