Vylevání srdce

Sunday, November 28, 2010

16.4.2008 18:30

Víte jak je důležité vylévání srdce??

Šííííííleně…a víte proč???.. .

…když totiž něco držíte v sobě-nikomu to nepovíte…narůstá ve vás (teda aspoň ve mně) velkej kámen….kterej je fakt hooodně nepříjemnej..nejradši byste ho vyhodili…zbavili se ho, ale úleva přichází jen, když se někomu svěříte… hodně lidí se uzavírá do sebe a myslí si,že jim to nějak pomůže…nikdo je nebude zraňovat… a proto je důležité mít přátele, ale nemyslím ty přátele, kteří se objeví a zase zmizí až pro něpřestanete být zajímaví… až pro ně přestanete být důležití…až pro ně přestanete být výhodní… až zjistí, že je jen táhnete dozadu a ke dnu…myslím přátele, se kterými se budete smát po celou dobu co si s nimi budete povídat, myslím přátele, kteří vás dokážou podržet i v těch nejhorších chvílích vašeho života-kdy se už hroutíte…nechcete žít… pořád nadáváte…nevážíte si toho co máte…dokážou vás obejmout a říct vám povzbudivá slova, po kterých se rozzářítea zjistíte, že máte opravdu, ale OPRAVDU dobrého přítele, kterému můžete říct všechno- máte v něm důvěru… nemusíte mu nic oplácet, ale prostě chcete…víte, že by on udělal to samé, protože přátelství je nepodmíněné…
já můžu s radostí říct, že jednoho takového přítele mám… mám jich možná víc, ale můj opravdu nejlepší přítel,který je na 1. místě VE VŠEM je…Bůh…ze srdce ho miluji…vím, že se mu můžu se vším svěřit... a on miluje mne... ví o mne víc než vím já-přece mě stvořil
takže z toho plyne- rozhlídněte se... jsou vaši přátelé opravdu přátelé??Můžete jim vylít své srdce..odhalit i ty nejtemnější kouty?? Zamyslete se...

děkuji za přečtení...

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥