DIY - Studded collar

Monday, November 26, 2012

CZ: Dneska mám pro vás článek - no spíš fotostory (haha :-D) - jak jsem si ocvočkovala límeček u mé khaki košile. Jediný problém je, že jsem na to měla nástroje, které asi doma jen tak mít nebudete - já totiž měla to "štěstí", že mi rodiče koupili před x-lety balení na cvočkování oblečení. Nikdy jsem to pořádně neužila a až teď konečně jsem pro to našla uplatnění :-)
EN: Today I have a post about how I made a studded collar (on my khaki shirt). Only problem is that I used tools which you probably don't have at home so I kinda don't know how are you gonna use my idea haha :-D

You Might Also Like

1 comments

  1. super! vyzerá to ako keby tam tie studds boli odjakživa =)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥