Finances

Tuesday, February 12, 2013

Asi každý z nás si občas přál, aby tolik neutrácel. Upřímně - já si to přeju docela často O:-) A i proto jsem se před časem rozhodla mít o svých příjmech a především výdajích přehled. Přemýšlela jsem JAK to udělám a objevila jsem pár skvělých stránek, které jsou jednoduché, přehledné a hlavně jsou dobrým prostředkem k zapisování si stavu vašich financí. Jejich používání ale vyžaduje disciplínu - zapisovat si opravdu vše, co utratíte musíte vy sami - to za vás prostě nikdo neudělá. Tyto stránky vám jen krapet usnadní práci.

Nejdříve jsem narazila na MINT.com Tahle stránka mě zaujala ze všech nejvíc, ovšem je tu jeden zásadní problém - je určena pouze pro Spojené Státy a Kanadu, takže si asi budeme muset ještě počkat.



Další stránka, která stojí za zmínku je TOSHL.com. Líbí se mi, jak je barevná a můžete si ji stáhnout i jako aplikaci do mobilu (podporuje ji jak iPhone tak Android a další). Problém nastává, když chcete mít přístup k různým grafům a mít třeba víc než jen jeden budget či příjem. Abyste tyto "vychytávky" získali - musíte přejít na Toshl Pro, který stojí $1,99/měsíc, $19,99/rok a $49,99/3 roky. Tady se tedy nabízí otázka, jestli vám stojí za to investovat do takové aplikace. Já osobně ji zatím používám jen v základní verzi. Nejdřív si jí chci pořádně vyzkoušet a až pak se rozhodnu, jestli si jí zaplatím.

Poslední stránku, kterou chci zmínit je theBIRDY.com. Je velice jednoduchá a ze všeho nejvíc se mi líbí kalendář, ve kterém přehledně vidíte, kolik jste každý den utratili. Můžete si taky nastavit, aby vám každý den v hodinu, kterou si nastavíte, chodily emaily s připomínkou, abyste si zapsali, kolik jste daný den utratili. Mínusem ale je, že si jí zatím nemůžete stáhnout jako aplikaci do mobilu (takže i proto jsem začala používat toshl, který si do mobilu stáhnout můžete) a také chybí jakákoliv možnost zadání budgetu či příjmu - tedy pouze pokud si ji opět nezaplatíte - ceny jsou $4,95/měsíc, $39,95/rok.

TOSHL:
alespoň jeden příjem a budget ve free verzi
aplikace do mobilu
přehlednost
relativně levná verze PRO

finance nejsou v přehledném kalendáři
chybí možnost zasílání emailů s připomínkou



theBIRDY:
finance v přehledném kalendáři
možnost nastavení si každodenního připomínání mailem
přehlednost


není aplikace do mobilu
chybí možnost alespoň jednoho příjmu a budgetu ve free verzi
poměrně drahá verze PRO


- Toto jsou stránky, které používám a doporučuji z vlastní zkušenosti. Samozřejmě ale může existovat tuna dalších skvělých, jen jsem je ještě neobjevila.

You Might Also Like

1 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥