Random

Tuesday, June 03, 2014

CZ: Ach moc se omlouvám, že už jsem tak dlouho nic nenapsala! Nějak jsem neměla inspiraci a byla jsem dosti zaneprázdněná... jo dobře a taky trošku líná :-D O:-)
Dnešní článek je složený z různých fotek z poslední doby. Doufám, že se vám budou líbit.
Papa

EN: Oh guys I'm so sorry. I haven't written FOR AGES!
Well the thing is that I kind of didn't have any inspiration what to write about and I've been busy ... ok and a litttttle lazy :-D O:-)
So today I just wanna share some random photos from my life. What kind of happend lately. Hope you'll enjoy them.

xoxo

Měla jsem jablečný cider v Herrnhutské kavárně (Německo). / I drank yummy apple cider in Herrnhut's coffee shop (Germany).

Navštívili mě v Praze moji dobří kamarádi z Ameriky! / My dear friends came for a visit all the way from America!
Nafotila jsem mojí kamarádku a tohle je moje nejoblíbenější fotka z focení. No není super? ;-) / I did a photoshoot with my friend and this photo is the one I like the best. Isn't is so cool? ;-)
Poznala jsem další Američany! Byli pracovně v Praze a já jsem ji na jeden den dělala průvodce :-) / I met another Americans! They came to Prague and I was their tour guide for a day :-)
nojo ať žijou selfies! :-D / But first, let me take a selfie. :D
mňamkózní burger v Madoně! / such a yummy burger in Madona music club.
Největší novinou ale je, že opět na léto pojedu do USA. Je to zázrak, protože to vypadalo, že budu sedět celou dobu v Praze na zadku. :-D :-/ Ale Bůh zasáhl a já můžu odjet do země svých snů. Jedu tam na misijní výjezd a pro více informací můžete navštívit tuhle stránku.
Chci taky říct, že bez podpory tolika křesťanů, bych odjet vůbec nemohla. Jsem nesmírně vděčná!

/ But the biggest news are that I'm going to America again this summer! It is a miracle because it really looked like I'm gonna be stuck here in Prague whole summer. :-/ But God worked it out and so I can visit my dream country again. I'm going there on a mission trip and if you're interested in knowing more about it - follow this link.
I'd also like to say that I wouldn't be able to go if so many Christians didn't financially supported me. I'm soooo grateful!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥