Trip to Houston (USA 2013 - Photo Diary VI.)

Friday, June 06, 2014

CZ: JEJDA! Moc se omlouvám! Tyhle fotky jsou už skoro rok staré! :-D S upravováním fotek mi to fakt moc nejde - vždycky mi to trvá věčnost ;-) O:-) ale tak lepší pozdě než nikdy, žejo?! ;-)
Každopádně - dnes je to o mém výletu do Houstonu, který jsem navštívila v srpnu 2013. Byla jsem se podívat do NASA Vesmírného centra, do města Galveston a prošla jsem se i centrem Houstonu. To vše jsem se stihla během prvního dne mého výletu do tohoto krásného Texaského velkoměsta.
Další článek bude o mém druhém dni :-)
Doufám, že se vám fotky budou líbit :-)

EN: OMG I'm so sorry guys! I know these pics are like -- yeah almost a year old! I'm terrible with editing and sharing photos! But hey - better late than never right?! :-)
Anyway - I went to visit Houston in August 2013. I went to The NASA Space Center, I visited Galveston and walked around downtown Houston the first day I was there.
The next post will be about my second day I hope you'll like the pictures :-)



You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥