My current favorites

Tuesday, February 10, 2015


1) sunglasses (C&A): can't use them yet, but oh well - I'm at least ready for the sunnier days!
2) instant camera: love this little pink gadget and I actually haven't been using it much lately but I am determined to find the use for it! Gotta keep my eyes open and look for good photo opportunities!
3) lipstick from Rimmel (DM): this lovely plum shade is rather extravagant but what can you do when you love something, huh?! ;-)
4) headband (H&M): this turned out to be a heck of a good purchase! I'm loving it! And you can come up with so many different hair styles while using this little thing!
5) fragrance(): this Adidas perfume is actually my all time favorite. I usually get tired of perfumes pretty fast but I've been using this one for quite some time (2-4 years?!). And that's why I was also FURIOUS when I found out they don't sell it in DM drug store anymore! I found out they sell it in a different one (near I.P. Pavlova) though so I'm happy with that!
6) watch (ebay): this watch is constantly on my arm! It kinda looks like Daniel Wellington watch haha but it was like 100000% cheaper than the original one!


1) sluneční brýle (C&A): ještě je pořádně nemůžu nosit, ale aspoň jsem připravená na slunečné dny!
2) polaroid foťák: tuhle věcičku miluju, ale vlastně jsem ji už docela dlouho nepoužívala! Ale jsem rozhodnutá mít oči otevřené a hledat příležitosti k fotkám!
3) Rimmel rtěnka (DM): tenhle úžasný švestkový odstín je vcelku extravagantní, ale co má člověk dělat, když  se mu tak líbí, co?! ;-)
4) čelenka (H&M): nákup této čelenky se ukázal být naprosto bezkonkurenční! Moc se mi líbí a navíc s ní můžu vyklouzit neuvěřitelné množství různých účesů!
5) voňavka: tahle voňavka od Adidas je vlastně mojí oblíbenou už nějaký ten čas. Většinou mě voňavky docela rychle omrzí, ale tuhle používám už 2-4 roky! A taky proto jsem byla pěkně naštvaná, když jsem zjistila, že ji přestali v DM prodávat! Naštěstí jsem ji ale našla v jiné drogérii (poblíž I.P.Pavlova), neštěstí tedy zažehnáno!
6) hodinky (ebay): tyhle hodinky mám neustále na ruce! Vypadají trošku jako hodinky od Daniela Wellingtona, ale byly asi 100000x levnější než ty originální! :D

You Might Also Like

1 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥