A Little Update

Monday, May 04, 2015

EN: I have a little update/news flash or whatever you want to call it for you guys today.
I have been having a lot of free time lately that I usually spent by translating this one English book or just hanging out and browsing the internet. And I slowly became cafés loafer lol! :D I indeed do like coffee or just spending time in coffee shops and if you browse my instagram feed, you will find out I am indeed telling the truth haha!
Anyways, I've realised that I will probably also stay here in Prague for the whole summer so that meant FINDING A JOBAnd funny thing happened, I actually got hired for both of the jobs I applied for. It was a barista in Starbucks and a sales assistant in Zara. And if you follow me on snapchat (or instagram) - you already know all of this, I decided to go with the Zara job. And I also already started working there last week. And let me tell you, it has been quite a crazy ride for me so far. I know it's just been a few days but man it has been a little overwhelming and I am really hoping to get used to this pace ASAP.
Plus my finals are coming up and frankly I am a little terrified how in the world I am going to balance all of this! You can guys pray for me! I'd definitely appreciate it ;-)
Aaaand I am also debating to really get into youtube and film all kinds of different videos. I posted there a video last night with the question if you guys would like me to post more videos but haha I know that no-body won't probably comment anyway so I might just start doing it regardless.
My inspiration is currrently Nikki Phillippi. I absolutely adore her and always love to see that she uploaded yet another video! And she also kind of inspires me to start filming videos. I have a few problems though (which you can find out about in this video).
In any case, I am slowly - well quickly :D - becoming a very busy person and just wanted to let you know that I might not be able to post here as often as I'd want to. (Which has already happened many times in the past but I still wanted to give you a heads up.)
Nevertheless I intend to stay active on my social media such as instagram and snapchat. So go and FOLLOW ME NOW. Just kidding lol :-) I'd love if you followed me though ;-)
My usernames are:
instagram: christinafromprague
snapchat: christinaprague
And that's all from me for now :-) You're welcome to enjoy a few photos from my instagram below :-)
Have a great one!

CZ: Dneska mám pro vás něco jako takový update. Měla jsem teďka poměrně dosti volného času, který jsem většinou strávila překládáním jedné anglické knížky či trávením na internetu. A pomalu se ze mě stal kavárenský povaleč! :D Mám opravdu ráda kávu či jen čas v kavárnách a když se podíváte na můj instagram, zjistíte, že tomu tak vskutku je haha!
Každopádně jsem si uvědomila, že pravděpodobně zůstanu přes léto v Praze, což znamenalo HLEDÁNÍ PRÁCE! A přihodila se opravdu komická situace - dostala jsem obě práce, o které jsem zažádala. Byl to barista ve Starbucksu a prodejní asistentka v Zaře. A pokud mě sledujete na snapchatu (nebo instagramu), už víte, že jsem se rozhodla pro Zaru. No a začala jsem tam pracovat již minulý týden a dovolte mi říct, že to je teda zatím pěkná jízda! Vím, že to je jen pár dní, co jsem tam začala pracovat, ale je to trošku šílené a doufám, že si na ní co nejdříve zvyknu.
No a taky se samozřejmě blíží zkouškové a upřímně se trošku bojím, jak to všechno zkloubím! Můžete se za mě modlit! Určitě bych byla moc vděčná! ;-)
Rozhoduji se též, jestli se nezaměřit na youtube a točit různá videa. Vlastně jsem na svůj kanál dala včera video s touhle otázkou - jestli byste chtěli, abych dělala více videí, ale vím, že mi na to pravděpodobně asi nikdo neodpoví :D takže je i přesto začnu filmovat.
Mou inspirací je momentálně Nikki Phillippi. Úplně jí žeru a jsem vždycky nejvíc nadšená, když se od ní na youtubu objeví nové video! A taky ona mě tak trošku inspiruje k tomu, abych začala filmovat videa. Mám ale trošku překážek (o kterých se můžete dozvědět v tomhle videu).
V každém případě se pomalu - no spíše rychle :D - stávám velice zaneprázdněným člověkem a chtěla jsem vám jen říci, že sem možná nebudu schopná dávat články tak často, jak bych chtěla. (Což se už několikrát v minulosti stalo, ale i tak by vás na to chtěla upozornit.)

Nicméně mám v plánu zůstat aktivní na mých sociálních sítích, jako je instagram nebo snapchat. Takže mě TĚD HNED ZAČNĚTE SLEDOVAT! Dělám si legraci ;) Ale i tak by mě moc potěšilo, kdybyste mě šli sledovat :-)
Moje přezdívky jsou:
instagram = christinafromprague
snapchat = christinaprague
A to je ode mě pro dnešek vše :-) Teď se můžete podívat na pár fotek z mého instagramu :-)
Mějte se krásně!

Photos from coffee places - I'm obviously in love with Starbucks haha! / Mé kavárenské příspěvky - očividně miluju Starbucks :D 


a few selfies never killed nobody right? - me at work lol! - selfie with two families I love so much - we went to get ice-cream yesterday! nom! / pár selfie nikdy nikoho nezabilo, že?! - já v práci lol! - selfie s dvěma rodinama, který nejvíc miluju! - Šli jsme včera na zmrzlinu! Mňam!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥