SKOG

Wednesday, September 14, 2016

EN: I have written about Skog in the past but because it's seriously one of my most favorite coffee places I have ever been to, I simply had to dedicate it one whole post. Yes, you guessed it, we are still covering my July trip to Brno. You could read the previous articles herehere, here and here (uhm yes it's a lot, sorry!).
I would say people are drawn to this café mostly because of its interior. We hipsters (yeah, let's just be honest :D) love bricks, wood, blacks, minimalism and industrial style, and if you mix it with coffee, you got yourself a dope place everyone (read: allll the hipsters in the world) is gonna love! So it's no surprise I am so in love with this place. And chances are that if I ever visit it again (yeah, I'm positive that is going to happen soon :D), you will be seeing more of it here on my blog! ;-)
Let's focus on the photos now! I was wearing my new grey top from Lindex (that I don't own anymore since it got ripped lol) but you will find one photo with a black top (I was wearing that before I changed) and I think it's my favorite so I had to include it! In one of the photos, you will also find my friend Anna, she's one of those people I just really really love having in my life! The only downside is that she doesn't live in Prague!
And I think that's it for today! Enjoy the rest of the week and see ya until next time!
CZ: V minulosti jsem už o Skogu psala, ale protože je to jedna z mých nejoblíbenějších kaváren, ve kterých jsem kdy byla, musela jsem jí prostě znova věnovat celý jeden článek. A ano, uhodli jste správně - opět píšu o svém červencovém výletě do Brna. Už jste si o něm mohli přečíst tady, tady, tady a tady (ehm, vím, že to je hodně, pardoneček O:-)).
Řekla bych, že jsou lidé do této kavárny přitahováni zejména kvůli interiéru. My hipsteři (buďme k sobě upřímní :-D a nazývejme se pravými jmény) máme rádi cihly, dřevo, černou, minimalismus a industriální styl. A když tohle všechno spojíte s kávou, vznikne vám super cool místo, kam bude každý (čti: všichni hipsteři světa) milovat chodit! Není tedy žádnou záhadou, proč jsem se do tohoto místa zamilovala a je docela pravděpodobné, že pokud do něj ještě někdy zavítám (což se asi stane brzy :D), objeví se tady na blogu znovu! ;-)
Pojďme se teď ale soustředit na fotky! Měla jsem na sobě svůj nový šedivý top z Lindexu (který už ale nemám, jelikož se roztrhl :-D), ale na jedné z fotek jsem ještě v černém topu (který jsem na sobě měla než jsem se převlékla). Je to ale moje oblíbená fotka, takže jsem  jí sem prostě musela přidat!
Ještě se na jedné fotce objeví moje kamarádka Anička, která je jedním z těch lidí, za které jsem ve svém životě neskutečně vděčná! Jediné mínus je, že nežije v Praze!
No a to už bude pro dnešek vše! Užijte si zbytek týdne a uvidíme se zas příště!

And it wouldn't be a proper post without some bonus photos, right?! /
Bez bonusových fotek by to nebyl pořádný článek, ne?!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥